SEMINARIS, PONÈNCIES I PUBLICACIONS

Scroll this

CONFERÈNCIES, SEMINARIS I PONÈNCIES

  • Agost de 1.997, Jornades REARME, Ajuntament d´Altea (Alacant). Conferència sobre ”La programació teatral”.
  • Agost de 1.998, Universitat Miguel Hernández d´Elx (Alacant). Conferència, “Teatro Público/Teatro Privado”.
  • Novembre de 1.998, Jornades Brecht a l´Institut del Teatre de Barcelona. Comunicació, “Brecht a la programació del Teatre del Mercat de les Flors”.
  • Abril de 1.999, Palacio de Festivales de Santander, Encuentro Internacional de Escuelas de Teatro. Conferència,“Una profesión, un compromiso”.
  • Agost de 1.999, Universitat Miguel Hernández. Conferència, “Una profesión, un compromiso”.
  • Setembre de 1.999, Festival Internacional del Caire. Conferència, “El teatro en España, hoy”.
  • JJuny de 2.000, Festival Internacional Madrid en Danza. Conferència, “Debilidades de la demanda de la danza, frente al teatro y a la música”.
  • Octubre de 2.000, Seminari “La Danza en España”, organitzat a Madrid per SGAE i FUNDACION AUTOR. Ponència, “Modelos españoles y extranjeros de distribución de la danza”.
  • Octubre de 2.000, INTERACCIÓ 2000, organitzat pel CERC de la Diputació de Barcelona. Coordinació del mòdul “Municipis i xarxes artístiques. La promoció pública de l´espectacle en viu”.
  • Octubre de 2.000, INTERACCIÓ 2.000, organitzat per el CERC de la Diputació de Barcelona. Ponència, “L’administració local i les arts escèniques, una relació de servei; la planificació i la recerca de nous públics, una necessitat; la coordinació entre l’acció pública i l’acció privada, una responsabilitat compartida”.
  • Novembre de 2.000, II Encuentros Profesionales del Teatro Vasco, cel·lebrats a Santurtzi. Taula rodona,”La implicación de los espacios escénicos en la organización de las giras, compra anticipada, cesión de espacios y coproducciones. Los espacios alternativos”.
  • Novembre de 2.000, Albacete, Universitat Castilla-La Mancha. Conferència, “Las redes y circuitos teatrales en España”.
  • Novembre de 2.000, membre del jurat del Premi María Teresa León per a autores dramàtiques, convocat per l’Associació de Directors d’Escena.
  • Novembre de 2.000, VIII Muestra de Teatro Español de Autores Contemporáneos de Alicante. Taula rodona, “El autor, el productor y el exhibidor en el teatro español contemporáneo”./li>
  • Febrer de 2.001, Jornadas sobre la situación del Teatro Español a Valladolid. Taula rodona, “Entre bambalinas”.
  • Juny de 2.001, Seminario Internacional SGAE, “La gestión de las artes escénicas”, Madrid. Ponència, “La coproducción como forma de financiación y acceso a nuevos mercados”.
  • Octubre de 2.001, Seminario de Comunicación y Marketing en las Artes Escénicas, SGAE/Asociación de Empresarios Teatrales de València. Tutoria de cas pràctic.
  • Desembre 2.001, Congreso de la Asociación de Directores de Escena, a Saragossa. Ponència, “La Red Española de Teatros Públicos”.
  • Maig de 2.002, Dansa València 2002, Taula Rodona, “DIALEGS DE DANSA”, Què demana l’espectador a la dansa contemporània?. Comunicació, “Tots responsables”.
  • Març de 2.003, Universitat de València, Diploma d’Arts Escèniques, Seminari, “Las politicas municipales de teatro”.
  • Juliol de 2.003, Encontres de Teatre a Alzira. Ponència, “Una professió, un compromís”.
  • Juliol de 2003, Direcció de dos seminaris a la Universidad de Verano de la Universidad Europea de Madrid.
  • Octubre de 2.003, NORDESTE’03 II Encuentro de Profesionales de la Gestión. Ponència, “La produción artística local: la visión desde el sector público”.
  • Juliol de 2004, Direcció de dos seminaris a la Universidad de Verano de la Universidad Europea de Madrid.
  • Setembre 2009: En el “Encuentro Internacional de Festivales y Ferias Culturales” de Montevideo ponencia “El impacto económico de los Festivales y Ferias”.
  • Octubre 2009: En el marc de les “Jornadas de aprovechamiento turistico en las instituciones y bienes del patrimonio historico:patrimonio material e intangible” realitzades a Madrid, ponencia “La riqueza patrimonial de una actividad cultural y su entorno”.

ASSISTÈNCIA A CONGRESSOS I SEMINARIS

  • 1993-1994 any acadèmic, programa Gestión de Instituciones Artísticas y Culturales, organitzat per ESADE, Barcelona.
  • Setembre-octubre de 1993, seminari Derechos de Autor y Propiedad Intelectual, organitzat per l’Instituto Complutense de Ciencias Musicales i la SGAE, Madrid. Durada: 20 hores.
  • Febrer de 1994, Seminario Internacional Modelos de Gestión de la Danza, organitzat per l’Instituto Complutense de Ciencias Musicales, Madrid. Durada: 15 hores.
  • Maig de 1994, Seminario Internacional Tendencias Actuales en Política Cultural: La experiencia española en contraste con otros países de Europa y Norteamérica, organitzat per l’Instituto Complutense de Ciencias Musicales, Madrid. Durada: 22 hores.
  • Octubre de 1994, I Congreso Iberoamericano de Teatro: “Pedagogia teatral. Conceptos y método”, organitzat per la Universitat de Càdis en el marc del IX Festival Iberoamericano de Teatro, Càdis. Durada: 30 hores.
  • Maig de 2000, Seminario Internacional El Marketing del Espectáculo, organitzat per la SGAE i la Fundación Autor, Madrid. Durada: 16 hores.
  • Juny de 2.001, Seminario Internacional SGAE La Gestión de las Artes Escénicas, organitzat per la SGAE i la Fundación Autor, Madrid. Durada: 20 hores.
  • Setembre de 2001, Congreso Internacional de Enseñanza de las Artes Escénicas, organitzat per la Universitat del País Basc, Bilbao.

TREBALLS, INFORMES I INVESTIGACIONS

  • “Per unes bases de política municipal a les Arts Escèniques”, fons documental ICUB, Ajuntament de Barcelona.
  • “Estudi d’implantació d’un equipament per a les Arts Escèniques”, fons documental Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
  • “El Mercat de les Flors, un servei”, fons documental ICUB, Ajuntament de Barcelona.
  • “Bases per a una Llei de Teatre”, fons documental Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona.
  • “Pitarra, el romanticisme, la rauxa i el seny”.
  • “Projecte de dinamització cultural del Poble Espanyol de Montjuïc”, P.E.M.S.A., Barcelona.
  • “Pla de dinamització teatral d’Altea”, per encàrrec d´ Associació Cultural Pla i Revés, Altea (Alacant).
  • “La planificació teatral a Barcelona 1.976/1.999”, tesi doctoral presentada a la Universitat de Barcelona el 4 de juliol de 2003

COL.LABORACIONS EN PUBLICACIONS

  • Butlletí del Màster de l’ICCMU, Universitat Complutense de Madrid.
  • Revista “Entreacte”, de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya.
  • Monogràfic de Teatre Fundació Jaume I.
  • Direcció i editorials de 10 números de “La Revista del Mercat”.
  • Revista de teatre “La Casona”.
  • Revista informativa de la Guàrdia Urbana de Barcelona, secció espectacles.
  • Revista ADE de l’Asociación de Directores de Escena.
  • Col·laboracions en la revista “Assaig de Teatre” de la AIET de Barcelona.
Tags: